وکیل اداره کار و مشاور حقوقی، آقای دکتر متولی امامی به شماره تماس 0935493258 در محل دفتر پیشخوان پردیس واقع در فاز 4، میدان فردوس، نبش میدان، دفتر پیشخوان،آماده مشاوره و راهنمایی شما و انجام وکالت پرونده شماست. در صورتی که کارفرما، حقی از حقوق شما را ضایع کرده است، بهترین کار، شکایت به کمک وکیل حاذق و آشنا با قوانین است. ممکن است در جلسات رسیدگی دادگاه ها و هیئت تشخیص، کلماتی از دهان شما خارج شود و یا نکاتی را ناآگاهانه بنویسید که مسیر دادگاه را تغییر دهد و شما به حق خود نرسید. در این موارد، با وکیل کاربلد حرکت کنید و به کمک او، حق خود را پس بگیرید!!!
حاضر به راهنمایی و ثبت تمامی دادخواست های شما برای شکایت از کارفرما و پشتیبانی کامل تا برگزاری دادگاه و دریافت حق و حقوق شماست.
چرا برای اداره کار نیازمند وکیل هستیم؟
وکیل اداره کار در امور مختلفی مانند نحوه اجرای قوانین کاری، تهیه و بررسی قراردادهای کاری، حل و فصل دعاوی و آگاهی از تغییرات قانونی به شما مشاوره میدهد.
مهم است که با وکیل اداره کاری که تخصص و تجربه کافی در زمینه قوانین کاری دارد، مشورت کرده تا پیگیری امور اداری شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.
به علاوه، وکیل اداره کار باید در دسترس شما باشد تا به سوالات حقوقی شما پاسخ دهد. همه این ویژگیها را در دفتر پیشخوان پردیس (امامی) با سرعت و دفت انجام می شود.
وکیل متخصص اداره کار در تهران را چگونه پیدا کنیم؟
اگر شما کارگر هستید و به دنبال احقاق حقوق ضایع شدهی خود در رابطه با حق بیمه، حقوق معوقه، سنوات، عیدی، اضافه کاری و… میباشید، کافی است از گروه مشاوران نوین کمک بگیرید.
علاوه بر این مجموعه ما میتواند به کارفرمایانی که به دنبال دفاع از خود در برابر شکایت کارگران هستند، مشاوره دهد.
با انتخاب ما، علاوه بر هزینه بسیار مناسب، از تجربه و مهارت بسیار بالا کارشناسان ما نیز برخوردار خواهید بود.
وکیل اداره کار حقوقدان مجربی است که ضمن دسترسی سریع به ادارات و شعب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان محل وقوع دعوی کارگری و کارفرمایی، تخصص کامل روی مسائل و اختلافات را دارد.
صرفا هر وکیلی، وکیل متخصص اداره کار نیست.
به زعم بعضیها، دعاوی اداره کار، راحت است و میتوان حتی اگر قرارداد مکتوب بین کارگر و کارفرما موجود نباشد، حقوق طرفین را درخواست کرد
در حالی که این تصور، غلط است. اولین وظیفه وکیل اداره کار، بررسی کلیه نکات اعلام شده از جانب کارگر یا کارفرما و مستند کردن اظهارات آنها به منظور تنظیم لایحه شکایت برای موکل خود است.
وکیل روابط کار، شرح کار و وظایف شعب تشخیص و شعب حل اختلاف کارگر و کارفرما را میداند و دادخواست خود را به گونهای تنظیم میکند که مستند بر ادله قابل راستی آزمایی، شانس بالایی در جلب نظر قانونی ادارات تشخیص و حل اختلاف داشته باشد.
بهترین وکیل اداره کار توانایی تنظیم قرارداد کار را طبق مفاد قانون کار، قانون تجارت و قانون تامین اجتماعی و بخشنامههای صادره دارد.
یعنی صرفا زمانی که با کارفرما یا کارگر خود، به مشکل و اختلاف حقوقی و ریالی خوردید، نباید به وکیل مراجعه کنید، بلکه از زمان تنظیم قرارداد کار بایستی فرآیند عقد قرارداد را زیر نظر وکیل متخصص کار، تنظیم کرده تا از بروز مشکلات آتی، جلوگیری شود یا احتمال بروز آن کاهش یابد.
دلایل موجه برای شکایت کارگران از کارفرما
برخی از مهمترین مشکلات کارگران که نیاز است در صورت بروز با وکیل مشورت کنند عبارت است از:
1- عدم پرداخت حقوق در موعد مقرر در قرارداد منعقد شده بین کارگر و کارفرما
2- عدم پرداخت حقوق و مزایا مطابق قوانین کار کشور (در صورت اینکه کار درخواستی مطابق با شرایط قانون کار باشد. یعنی 8 ساعت در روز و 6 روز کامل کاری در هفته.)
3- تغییر میزان حقوق بدون تغییر در حجم کار توافق شده در طول قرارداد جاری
4- عدم عقد قرارداد کاری و سرباز زدن از آن توسط کارفرما
5- عدم پرداخت حق بیمه کارگری توسط کارفرما
6- اخراج بدون دلیل موجه
7- عدم تامین امنیت شغلی
8- درخواست اجباری برای امضای قرارداد سفید و سفته تضمین
9- فسخ یک طرفه قرارداد از سوی کارفرما
دلایل موجه برای شکایت کارفرما از کارگران
قانون کار هم برای کارفرما و هم برای کارگران مفادی ارائه کرده است که عدم رعایت هر یک از بندهای این قوانین چه از سوی کارگر و چه از سوی کارفرما قابل پیگیری است. در ادامه به ذکر دلایلی میپردازیم که کارفرما را برای شکایت از کارگران مجاب میکند:
- عدم اجرای صحیح کارها و وارد آوردن خسارات مالی و اعتباری به کارفرما
- عدم رعایت قوانین انضباطی معین مطابق با قوانین کار
- عدم رعایت امانت داری در اختیارات مالی و اعتباری
- سرپیچی از دستورات کارفرما در محیط کار
نحوه رسیدگی به پرونده در اداره کار
نحوه رسیدگی به پرونده در اداره کار به این صورت است که ابتدا شکایت کارگر از کارفرما در سامانه جامع روابط کار ثبت میشود و بعد از آن به شعب تشخیص ادارات کار استانی ارجاع میگردد.
در شعب تشخیص، دادخواست ثبت شده، بررسی خواهد شد.
بررسی دادخواستها، متناسب با تعداد دادخواستهای واصله در هر فصل بوده و تاریخ و نوبت رسیدگی به دادخواست داده میشود که مراتب از طریق پیامک به خواهان یا وکیل او اعلام میشود.
بعد از اعلام ساعت و تاریخ نوبت رسیدگی به پرونده با حضور کارشناسان شعب تشخیص ادارات کار، نماینده کارگر و کارفرما یا خودشان، بایستی در زمان مشخص برای رسیدگی به اختلاف، به شعب مراجعه کنند.
حضور یا عدم حضور خواهان و خوانده یا نمایندگان آنها در شعب تشخیص، شرط لازم یا شرط کافی برای اخذ رای مورد نظر از شعب نیست.
انضمام دادخواست به مستندات قانونی و تسلط بر نگارش دادخواست حرفهای، شانس موفقیت را افزایش خواهد داد.
اگر بعد از صدور رای توسط شعب تشخیص، کارگر یا کارفرما، شکایتی به رای صادره داشته باشند، 15 روز از زمان ابلاغ فرصت دارند که به رای صادره، اعتراض مکتوب کنند.
این کار نیازمند آن است که به نحوه و فرآیند کار شعب، اشراف اطلاعاتی داشته و اگر نخستین مرتبه است که باید به شعب مراجعه کنید، بهتر است از یک وکیل متخصص اداره کار مجرب مشورت بگیرید.
وکیل اداره کار مجرب با استناد به سوابق پرونده و مستندات قانونی و قدرت بیان حقوقی، قادر است که در جلسات رسیدگی، مدافع قانونی حقوق کارگر یا کارفرما باشد.
خواه اعاده حق بیمه و پاداش و عیدی باشد، خواه اخذ زیانهایی که کارگر به کارفرما و ماشینآلاتش وارد کرده است.
سوالات متداول
چه کسانی مشمول قانون کار میشوند؟
براساس ماده ۱ قانون کار تمامی کارفرمایان، کارگران، کارگاهها و مؤسسات تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی باید از قانون کار تبعیت کنند.
ادله اثبات دعوا در دعاوی کارگر و کارفرما چیست؟
از جمله ادله اثبات دعوا در دعاوی کارگر و کارفرما میتوان به اقرار، ارائه اسناد و مدارک کافی و شهادت شهود اشاره کرد.
شعب مربوط به اداره کار کداماند؟
شعب مربوط به اداره کار برای رسیدگی به دعاوی کارگر و کارفرما به ترتیب تشخیص و حل اختلاف هستند.
آیا با وکیل مختصص اداره کار میتوان بیمه و سنوات را گرفت؟
بله. از آنجایی که حق بیمه و سنوات جز قانون کار است، در صورت عدم پرداخت از سوی کارفرما، یک وکیل متخصص اداره کار توانایی گرفتن آنها را دارد.
بهترین وکیل متخصص اداره کار در شرق تهران کیست؟
برای انجام شکایت و یا هر دادخواستی که مربوط به اداره کار است، فرقی نمیکند کجا زندگی کنید. شرق یا غرب یا شمال و جنوب تهران.
به هر حال وکیل متخصص اداره کار در شرق تهران با تسلط و آگاهی کامل بر قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی میتواند به حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی کمک کند.
این فرد با دارا بودن ویژگیهایی مانند تخصص، به روز بودن در رابطه با قوانین کارگری و کارفرمایی، تهعد بالا، در دسترس بودن و پیگیر بودن میتواند شما را در تنظیم قرارداد کار، دریافت حق و حقوق قانونی، اثبات اخراج غیر قانونی، دریافت خسارت ناشی از حوادث کار و… یاری کرده و به خوبی گرهگشایی مسائل حقوقی شما در جایگاه کارگر باشد.
همچنین این وکیلها میتوانند به کارفرمایان برای پرداخت حقوق و مزایای قانونی، جلوگیری از وقوع حوادث ناشی از کار و سایر مسائل مرتبط به کار کمک کنند.
با داشتن وکیل متخصص اداره کار میتوانید ریسک ضایع شدن حقوق خود را کاهش دهید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و شانس پیروزی در پروندههای کارگری و کارفرمایی را افرایش دهید.
برای یافتن بهترین وکیل متخصص اداره کار در شرق تهران باید به تجربه و تخصص، مهارتهای ارتباطی و قیمت خدمات توجه کنید و با مقایسه وکلای مختلف با همدیگر بهترین را انتخاب کنید.
وکیل متخصص اداره کار در شهر جدید پردیس کیست؟
وکیل متخصص اداره کار در شهر پردیس میتواند به درگیریهای مابین کارگر و کارفرما رسیدگی کند.
در برخی مواقع بین کارگر و کارفرما مشکلاتی درباره مسائل مختلفی مثل حقوق، بیمه، پاداش، سنوات، اضافه کاری و… رخ میدهد
که کارگران و کارفرمایان به دلیل آشنا نبودن به قوانین و مقررات اداره کار و تامین اجتماعی توانایی حل آنها به بهترین شکل را نداشته و مجبور به شکایت به مراجع ذیصلاح میشوند.
حال به خاطر همین عدم اطلاع و تسلط کافی بر قوانین، بخشنامهها و آئیننامهها ممکن است حکم نهایی به نفع شما نبوده و متضرر شوید و در اینجا است که حضور یک وکیل متبحر و خبره را به شدت احساس میکنید.
این فرد با تخصص خود به شما کمک میکند تا در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف به نحو احسن از حق خود دفاع کنید و به آنچه که میخواهید برسید.
پیشنهاد ما، جناب آقای دکتر متولی امامی است که با تجربه بیش از ده سال در مسائل و موضوعات اداره کار، می تواند از حق شما در تمامی محاکم اداره کار دفاع کند. شماره تماس 09354934258