توکن و امضای دیجیتال

مدارک لازم برای صدور گواهی امضای الکترونیکی (توکن و امضای دیجیتال)

 

توکن و امضای دیجیتال، فن آوری جدیدی است که به وسیله آن، شخصی سازی بسیاری از فعالیت های کاربران در دولت الکترونیک را ممکن می‌سازد

برای صدور امضای دیجیتال و دریافت توکن و فعال سازی آن، لازم است متقاضی حقیقی با در دست داشتن کارت ملی به دفتر پیشخوان پردیس مراجعه کند و مراحل صدور امضای دیجیتال را طی نماید.

اما متقاضی حقوقی، با در دست داشتن روزنامه رسمی و اساسنامه و کارت ملی مراجعه کننده، تقاضای ثبت و صدور امضای دیجیتال را در دفتر پیشخوان دولت پردیس ثبت نمایند.

کارشناسان دفتر پیشخوان پردیس، با تجربه و مهارت کافی، امضای دیجیتال شما را به صورت امن صادر کرده و تا مرحله استفاده از آن، با شما همراه خواهند بود

خرید توکن و تهیه امضای دیجیتال

در اغلب موارد، برای صدور امضای دیجیتال، لازم است متقاضی ابتدا یک توکن فیزیکی خریداری کند و با ارائه مدارک لازم، درخواست فعال سازی آن را به دفتر پیشخوان پردیس ارائه کنند.

البته گاهی، صدور امضای الکترونیک بصورت دیجیتال نیز ممکن خواهد بود که بر حسب نوع کار، توسط کارشناسان دفتر پیشخوان پردیس به شما مشورت کافی و تخصصی خواهیم داد.


 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا