شكايت از كارفرما و دريافت بيمه بيكاري در دفتر پیشخوان پردیس

چگونه از کارفرما شکایت کنیم؟ چه مدارکی لازم است؟

هر فردی که احساس می کند، مطابق قانون اداره کار، حق و حقوق قانونی اش را دریافت نکرده و کارفرما، به وظایف قانونی اش عمل نکرده است، می تواند با تنظیم دادخواست در سامانه جامع روابط کار، اقدام به شکایت از کارفرمای خود کند.

اما قبل از هر اقدامی در این خصوص، لازم است با مراجعه حضوری به دفتر پیشخوان پردیس، با در دست داشتن کارت ملی معتبر، مراحل احراز هویت انجام شود تا با دریافت نام کاربری و رمز عبور، امکان طرح شکایت در سامانه جامع روابط کار برای شما فراهم شود.

سامانه جامع روابط کار که توسط اداره کار، تعاون و امور اجتماعی ایجاد شده و هدف از آن، تسهیل دادرسی شکایات در خصوص روابط کارگر و کارفرما است، سامانه ای نسبتاً پیچیده و ثبت صحیح دادخواست، نیازمند آشنایی با این سامانه است.

 

دفتر پیشخوان پردیس با تجربه بیش از 12 سال کار مداوم با سامانه جامع روابط کار، دارای نیروهای متخصص و آشنا با سامانه های خدمات الکترونیک دولت است و می تواند تا آخرین مرحله دادرسی و دریافت حق و حقوق کارگری، در کنار شما باشد.

نکته اصلی:  برای انجام مراحل شکایت از کارفرما، لازم است، مدارک و مستندات وجود رابطه کارگری و کارفرمایی به دفتر پیشخوان پردیس ارائه شود. ب

رای تهیه این مستندات، لازم است مدارکی از قبیل:

  1. استعلام بیمه تأمین اجتماعی،
  2. پرینت حساب واریز حقوق،
  3. قراداد کار،
  4. فیش حقوقی،
  5. ساعت کاری
  6. و هر سند دیگری که دلالت بر رابطه کارگری و کارفرمایی داشته باشد را تهیه کنید تا در جلسه رسیدگی به شکایت شما، ادله و مستندات کافی برای شکایت خود ارائه دهید. همه این مستندات در دفتر پیشخوان پردیس (امامی)، تحویل و بارگذاری می شود و کارشناسان دفتر پیشخوان ما، تا آخرین مرحله ثبت شکایت، جلسه رسیدگی و پیگیری رأی دادگاه، با شما همراه خواهند بود.
دفتر پیشخوان پردیس ، اداره کار ، شکایت از کافرما
اداره کار ، شکایت از کارفرما، دفتر پیشخوان پردیس ، بیمه بیکاری

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

پیمایش به بالا